BMW, ელექტრომობილები, BMW M3, ბეემვე, BMW iM3
Aa
Aa

ნახეთ, როგორი იქნება ახალი სრულად ელექტრო BMW M3

მალე სრულად ელექტრო BMW M3 ავტომწარმოებლის ფანების მიერ შექმნილი რენდერი, კონცეპტი და მუდმივი განსჯის საგანი აღარ იქნება — გერმანული კომპანია მასზე მართლა მუშაობს და, მეტიც, Carscoops შენიღბული M3-ის ფოტოებსაც კი აქვეყნებს. 

შესაძლოა, ლეგენდარული მოდელის სრულად ელექტრო ვერსიის იდეა ტრადიციონალისტ ავტომოყვარულებს აფრთხობს, თუმცა სინამდვილეში პანიკის საფუძველი ნაკლებად არსებობს — ელექტრომობილის პარალელურად, BMW შიგაწვისძრავიანი მოდელის გამოშვებასაც გააგრძელებს, რომელშიც კვლავ ორტურბინიან, ექვსცილინდრიან ერთრიგა ძრავას შევხვდებით.

ელექტრო ვერსიას, სავარაუდოდ iM3 ერქმევა და მას ახალ i3 პლატფორმაზე ააგებენ. შეიცვლება დიზაინიც და ის BMW-ს Neue Klasse ფილოსოფიას მოერგება. ეს ნიშნავს იმას, რომ საკმაოდ წინააღმდეგობრივი ცხაურა უფრო ელეგანტური ვარიანტით ჩანაცვლდება.

ერთი შეხედვით, პროტოტიპი მასიური ჩანს — წინა და უკანა ბორბლის თაღები ფართოა, რაც მანქანას ძალიან აგრესიულ იერს ანიჭებს, ეს კი M-სამარკო ნიშნის მატარებელი ავტომობილისთვის კრიტიკულად მნიშვნელოვანია. ერთი სიტყვით, დიზაინზე BMW, ტრადიციულად, შესანიშნავად მუშაობს.

როგორი იქნება პერფორმანსი?

გარდა დიზაინისა, ცხადია, ყველას აინტერესებს ელექტრო M3-ის პერფორმანსიც. აქამდეც ცნობილი იყო, რომ BMW მუშაობს ოთხი ელექტროძრავისგან შემდგარ სისტემაზე, რომელიც გიგანტურ, 1341-ცხენისძალიან სიმძლავრეს შემოგვთავაზებს. 

მიუხედავად ამისა, ნაკლებად მოსალოდნელია, რომ სერიული მოდელი ამ რიცხვებს მიაღწევს. უდიდესი ალბათობით, ასეთი მანქანების სიმძლავრე, საშუალოდ 700 ცხ.ძ-მდე შემცირდება — ეს ოდნავ ნაკლები იქნება, ვიდრე მომავალი სრულად ელექტრო M5-ის პერფორმანსი და, შესაბამისად, იერარქიაც უცვლელი დარჩება. 


ასეთი შეზღუდვითაც კი, მსგავსი სიმძლავრით iM3 ახალი თაობის შიგაწვისძრავიან ძმობილს უპრობლემოდ გაასწრებს — ბენზინზე მომუშავე M3-ის სიმძლავრე 550 ცხ.ძ-მდე იქნება. მნიშვნელოვანი მახასიათებელია ავტომობილის წონაც. არსებული ცნობებით, სრულად ელექტრო M3 შიგაწვისძრავიან ვერსიაზე, დაახლოებით, 465 კგ-ით მძიმე იქნება. ეს მნიშვნელოვანი ზრდაა, შესაბამისად ავტომობილის მართვადობისთვის გადამწყვეტი მნიშვნელობა ექნება, თუ როგორ დააბალანსებს დამატებით მასას გერმანული ავტომწარმოებელი.

მსგავსი სიახლეები

ცხელი ამბები